vineri, 19 februarie 2010

Am facut o prostie....MARE

Doamne...Acu ne dam seama ce am facut...Scuze dom dirig noi nu suntem asa deci acu a fost prima oara cand am facut asa cv si speram ultima(doamne ajuta) Pe radu nu tre sa fiti asa suparat cat ar trebui sa fiti pe mn deoarece eu l-am inrait cu chestia asta si eu am vb cu colegi sa se duca.Stiu ca acest mesaj nu prea crek ca va va convinge sa nu mai fiti suparat dar macar vrem sa ne cerem scuze(stim ce am facut si ne dam seama)Nu va faceti o imagine proasta deoarece v-am mai zis nu suntem asa! SCUZE si speram sa ne luati in excursie si sa nu va schimbati parerea despre noi,ca de bile nu prea ma intereseaza cat ne intereseaza parerea dumneavoastra asupra noastra.Vom incerca sa facem mai multe fapte bune si sa nu mai facem chestii da astea!:D
SCUZE

4 comentarii:

  1. In primul rind pe blog se scrie literar nu cu limbaj de pe mess!
    Nu sunt neaparat suparat sau am acum o imagine negativa despre voi, atit doar ca aceste ,,practici" in care incercam sa fim deasupra unora fara a avea un MERIT anume nu imi plac si cred ca nici altora.Mergem mai departe si il consideram un episod nefericit.
    Corect?
    Va pup pe amindoi.Dirigu'

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum zice si domn' dirig...
    Nu aveati nici un merit pt care sa fi facut treaba asta.
    Atat am avut de zis :|

    PS: Mai postati pe blog...cam bate vantu` prin el!
    Si da,mai bine folositi limbaj literar cu virgule,puncte,majuscule etc. ca n-am inteles nik ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai scrieti si voi ca ma plictisesc sa ma uit numai la nlogurile fetelor

    RăspundețiȘtergere